ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ ΠΕΕΜΑΓΕΝ ΠΕΣ/ΝΑΤ:
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 48 ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Ναυτεργάτες, Εργαζόμενοι, Συνταξιούχοι, Σπουδαστές
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 48 ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Σ’ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΟΙΩΝ
από τις 10 ΑΠΡΙΛΗ στις 00.01 έως 11 ΑΠΡΙΛΗ 2012 στις 24.00
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ναυτεργάτες, Εργαζόμενοι, Συνταξιούχοι, Σπουδαστές,
Ο απεργιακός αγώνας των ναυτεργατών υπερασπίζεται τα συμφέροντα όλων των εργαζομένων, των μικροεπαγγελματιών, των φτωχών αγροτών, της νεολαίας, που από κοινού μας επιτίθενται στο σύνολο των δικαιωμάτων μας, το κεφάλαιο, η κυβέρνηση, η τρόικα.
Η λάσπη που ρίχνουν στον αγώνα μας, οι πολιτικές δυνάμεις που υπηρετούν αυτή την αντιλαϊκή πολιτική, τα καθοδηγούμενα από τους εργοδότες τους ΜΜΕ, αποσκοπούν στο να προκαλέσουν αντιπαράθεση μεταξύ των εργαζομένων. Είναι αυτές οι δυνάμεις που έχουν οδηγήσει σε χρεοκοπία την εργατική, λαϊκή οικογένεια.
Την απεργία την προκάλεσαν οι εφοπλιστές που διατηρούν για πάνω από έξι μήνες απλήρωτους τους ναυτεργάτες στην επιβατηγό ναυτιλία και δεν ανανεώνουν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με βάση τις πραγματικές ανάγκες.
Την απεργία την προκάλεσε η κυβέρνηση του «μαύρου» μετώπου ΠΑΣΟΚ – ΝΔ που οι εφοπλιστές υπαγορεύουν τα νομοσχέδια – τερατουργήματα που κατέθεσε το ΥΠΑΑΝ και το Υπ. Εργασίας. Με τα νομοσχέδια:
- Προωθούν την άρση του καμποτάζ στα τουριστικά και στην ακτοπλοΐα. Δίνεται η δυνατότητα στον ΥΠΑΑΝ να συναλλάσσεται με εφοπλιστές με «κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη», να δρομολογούν πλοία ανατρέποντας μισθολογικά και κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα, οργανική σύνθεση, χρόνο απασχόλησης, εγκαταλείποντας το νησιωτικό σύμπλεγμα στις ορέξεις των εφοπλιστών. Αυτό σημαίνει επέκταση της «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας από ναυτεργάτες χωρίς ΣΣΕ, κοινωνικοασφαλιστική προστασία, συνδικαλιστικά δικαιώματα. Η ήδη οξυμμένη ανεργία θα πάρει εκρηκτικές διαστάσεις,
- Επιτίθενται στο ΝΑΤ – Οίκο Ναύτη και στα κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτεργατών, λεηλατούν την κινητή και ακίνητη περιουσία των ταμείων τους και όλων των ασφαλιστικών ταμείων, που με το αίμα και τον ιδρώτα τους δημιούργησαν οι εργαζόμενοι.
ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΣΣΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ.
Στην ολομέτωπη επίθεση που δέχονται οι ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι, η λαϊκή οικογένεια από κεφάλαιο – κυβέρνηση – Ευρωπαϊκή Ένωση, ένας είναι ο δρόμος για να την αντιμετωπίσουμε, της οργάνωσης – συσπείρωσης δυνάμεων σε κάθε χώρο δουλειάς, στις γειτονιές, στην ανάπτυξη της ταξικής πάλης, για την λαϊκή αντεπίθεση σε σύγκρουση με την αντιλαϊκή πολιτική.
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ
10 ΑΠΡΙΛΗ 2012 στις 5.30 π.μ Πλατεία ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ
------------------------------------------------------
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΝΟ
Αν κάποιος διάβαζε τα δύο άρθρα τοπικής εφημερίδας στις 4 και 5 Απριλίου σχετικά με την απεργία της ΠΝΟ, θα σχημάτιζε την εντύπωση ότι τα πλοία της ακτοπλοΐας είναι κρατική ιδιοκτησία και ότι υπάρχει μια εργατική διένεξη όπου η ΠΝΟ διεκδικεί κάτι από το κράτος.
Σε αυτό το πλαίσιο, το σύστημα εξουσίας της περιοχής μας, περιφερειάρχης, δήμαρχοι νησιών και οι εκπρόσωποι των επιχειρηματιών απηύθυναν παραινέσεις και απειλές προς την ΠΝΟ να μην προχωρήσει σε κινητοποιήσεις. Από όσα η τοπική μας εφημερίδασταχυολογείαπότιςδηλώσειςτους,κάπου2000λέξεις,απουσιάζειπαντελώςηλέξηεφοπλιστής.Διερωτάταικανείςμήπωςανάμεσαστιςβροχηδόντροπολογίεςπουπερνάειηκοινοβουλευτική χούντα ψήφισαν και την κατάργηση της συγκεκριμένης λέξης από το λεξιλόγιο της ελληνικής!
Οι παραπάνω εκπρόσωποι, λόγω της ταξικής τους επιλογής και των συμφερόντων που υπηρετούν, αποσιωπούν ότι τα πλοία της ακτοπλοΐας– κακώςβέβαια– αποτελούνιδιωτικήκαιόχιδημόσιαιδιοκτησία.Οιιδιοκτήτεςτουςδε,σύμφωνα με τα λεξικά, ονομάζονται εφοπλιστές. Αυτοί λοιπόν οι εφοπλιστές ξεσαλωμένοι από την οικονομική τους κρίση και πατώντας πάνω στην ζωτική ανάγκη των νησιωτών για συγκοινωνία, μετατρέποντας με το έτσι θέλω το δημόσιο αυτό αγαθό σε εμπόρευμα και ιδιοκτησία τους, μας επιτίθενται σε τρία μέτωπα:
1. Ως επιβάτες μας αυξάνουν συνεχώς τα εισιτήρια, χωρίς κανένας να τους σταματά και θα συνεχίσουν να το κάνουν κατά τα συμφέροντά τους
2. Ως φορολογούμενους, θέλουν, για να μας κάνουν τη χάρη να μας μεταφέρουν με υψηλό κέρδος, να αρπάξουν ακόμα περισσότερο μερίδιο από τους φόρους που εμείς πληρώνουμε (και εκείνοι δεν πληρώνουν) ως επιδοτήσεις μεχιλιομετρικά ισοδύναμες αερολογίες.
3. Ως ναυτικούς γυρεύουν να μας πάρουν και αυτό ακόμα το θαλασσοβρεγμένο ψωμί από το τραπέζι της φαμίλιας μας.
Αυτή η κατάστασηκαιαυτήηεπίθεσητωνεφοπλιστώνείναιηαιτίατηςκακοδαιμονίας της ακτοπλοϊκής μας συγκοινωνίας και καμία υποχώρηση των ναυτικών δεν πρόκειται να την θεραπεύσει. Το αντίθετο: Κάθε υποχώρηση των ναυτικών θα γίνει το εφαλτήριο για νέα αρπαχτική επίθεση του εφοπλιστικού κεφαλαίου ενάντια στους νησιώτες και στους τουρίστες. Η αντίθεση μεταξύ εφοπλισμού από τη μια μεριά και ναυτικών – νησιωτών από την άλλη είναι πραγματική και οφείλεται στην γενική επίθεση που έχει σαλπίσει το κεφάλαιο ενάντια στην εργασία. Η πάλη των ναυτεργατών είναι και δική μας πάλη. Η «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών θα είναι συντριπτικό χτύπημα για τους κατοίκους και τα φτωχά λαϊκά στρώματα των νησιών . Το «όχι» στην «απελευθέρωση» που διατρανώνουν οι ναυτεργάτες είναι υπόθεση ζωής για τους νησιώτες, αφορά όλους τους εργαζόμενους. Η «απελευθέρωση» προβλέπεται στον κανονισμό 3577/92 που κωδικοποιεί στη θάλασσα, τις τέσσερις «ελευθερίες» (κεφαλαίων, εμπορευμάτων, υπηρεσιών και εργατικού δυναμικού χωρίς εθνικούς περιορισμούς και κοινωνικές δεσμεύσεις) του κεφαλαίου - βασική αρχή της Συνθήκης του Μάαστριχτ.
Ταυτόχρονα το σύνολο των ΜΜΕ, υπηρετώντας τα συμφέροντα των αφεντικών τους, μας βομβαρδίζουν ότι ο αγώνας των ναυτικών θα καταστρέψει τους μικρομεσαίους επαγγελματίες των νησιών. Μόνο ως μακάβριο αστείο ακούγεται αυτή η άποψη, αφού όσοι ζούμε στα νησιά βλέπουμε εδώ και καιρό τις επιχειρήσεις να κλείνουν η μια μετά την άλλη, εργαζόμενους απλήρωτους για πολλούς μήνες και τεράστια ποσοστά ανεργίας, λόγω της εφαρμοζόμενης αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.
Ζούμε σε μια εποχή που μπαίνει ένα δίλημμα. Ή στηρίζεις τους εφοπλιστές ή στηρίζεις τους ναυτικούς και τους νησιώτες. Οι εποχές του ναι μεν αλλά, πέρασαν ανεπιστρεπτί. Ο καθέναςείναιπλέονυποχρεωμένος από τα πράγματα να διαλέξει με ποιον θα πάει και ποιον θα αφήσει. Με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες; Οι λαμπροί μας πολιτικοί αστέρες και οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου στις Κυκλάδεςεπέλεξανναστηρίξουντοεφοπλιστικόκεφάλαιο.Μεγειατουςμεχαράτους.Εμείςοι υπόλοιποι, η συντριπτικήπλειοψηφία τωνεργαζομένων, διαλέγουμενα στηρίξουμε τουςναυτικούς, πουσηκώνουν το βάροςτης απεργίας καιγια τα δικά μαςσυμφέροντα. Επιλέγουμενα στηρίξουμε το μόνο δρόμο της εργατικής τάξης, το δρόμο της αντίστασης και του αγώνα.
Συντονιστικό Σωματείων και Εργαζομένων στις Κυκλάδες
sidonistiko.blogspot.com
Δείτε επίσης:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου